malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

så går det...

Av malin - 21 augusti 2012 12:21

..när man lämnar garderoben öppen i en sekund.

Tio kilo katthår på alla kläder, men samtidigt är de ju väldigt söta båda två. :P

 
 
Mia

Mia

21 augusti 2012 19:34

hihi ja inte lätt när de är så söta att bli sur på dem, skulle nog ha lika svårt jag faktiskt.

Välkommen hem o nästa gång får vi boka i förväg när det kanske finns mer tid för fler vänfikapauser, ibland får man prioritera och det ska man göra också när det gäller vänner man inte träffat på länge som nu :-D

Puss o kram skumbanan hörs snart!

http://fredthevov.blogg.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

22 augusti 2012 18:32

Hihi så rart!!Kul att du skall börja som instruktör, visste inte att du dansade;) Kul med ny mobil med skaffa nu Instagram!!Ah synd där annars kunde du få köpa en Iphone billigt 2000:- en vit;)Jag har nämligen fått en ny Iphone 4S via jobbet;)Åh nu är min vita såld;)
Var det bra i Helsinki? Har faktiskt aldrig varit där!Dyrt?

http://hummingbird.blogg.se

 
Art By Tina

Art By Tina

22 augusti 2012 21:27

Haha ungefär som när våra missar lyckas öppna dörren in till garderoben. Oj oj vilken lycka för dom.

http://trueborn.blogg.se

 
Vivi

Vivi

23 augusti 2012 11:21

Hi hi sötisar, så kan det gå ;) våra katter har tyvärr lärt sig att öppna våran gaderob själva, men de lägger sig iaf oftast på Thomas kläder :P

Tack för ditt fina sms/mail (kommer inte riktigt ihåg vilket)
Kramar !!

http://www.missvivis.se

 
Lovisa

Lovisa

26 augusti 2012 21:55

Haha, jag känner så väl igen det där med katter och garderob, dock så har ju mina så pass kort päls att det oftast inte är några bekymmer med katthår på kläder :)

Alltså, jag har varit så grymt dålig på att träna i sommar och jag har inte heller bloggat eller läst andra bloggar. Men nu jäklar måste jag sätta igång igen. Jag mår inte bra och det märks på både det ena och andra sättet! Hur har det gått för dig nu i sommar?

Kram

http://missfitforfight.shapemeup.se

 
Cecilia

Cecilia

28 augusti 2012 17:26

Men herregud vad söta!!! Ja dom tar alla tillfällen i akt de små liven ;) hehehe.

Ne men jag har inte heller svarat på kommentarer eller bloggat något större alls på flera veckor. Jag har helt enkelt inte tid. Dock denna veckan är det inte så mycket på jobbfronten, killen har åkt till Norge och så så nu har jag lite mer. Sen efter torsdag och min lägenhet förhoppningsvis blir ett helt oavslutat kapitel (om han godkänner besiktningen) så kommer ju en börda släppa och jag får mer ro. Idag har jag i alla fall städat ur den helt, men jag målade om en del när jag flyttade in för fyra år sen och slarvade en del så nu får man ju bita sig själv i röven så att säga... :P men men.
Får hoppas han inte är alltför petig, dock tror jag nog han är det.
Tyvärr.

Ne vi flyttade in i min killes lägenhet. En etta, jag hade en tvåa. Men denna är mycket bättre. Mysigare, bättre läge, bra för katterna som ska få gå ut snart och granne med mormor bland annat :) Sen ska ju han jobba och vara borta mycket så förhoppningsvis blir det nog bra, det sista här har han haft semester, jag har jobbat så det har varit mycket stress och gått varandra rejält på nerverna.

Vad händer i ditt liv? *nyfiken* Vad är det för förändringar å så?

Kram fina du :)

http://www.ceciliadarling.se

 
♥ Sojka ♥

♥ Sojka ♥

30 augusti 2012 22:36

Asså jag vet bara att jag googlade på biljetterna och så hittade jag så jävla dyra men ska kolla på nytt! :) Men oavsett så är ni välkomna! :) kramar!

http://www.sojkasframtid.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

20 september 2012 18:25

Så söta!!!Vart är duuuu?Du är saknad;)

http://hummingbird.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards