malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

äntligen middag på g!!

Av malin - 3 oktober 2012 20:15

Denna dagen har varit galet lång. Jobbat 08-15 (fast jag skulle ha varit ledig) och sedan direk till gymmet för dans med mina tjejer. Jag tror jag skrivit om det tidigare, att jag börjat med danskurser för 10-12 åringar. :)
Det är galet roligt måste jag säga!
Sedan har jag tränat själv, lite styrka för överkroppen och sedan ett 45 min intensiv pass indoorwalking. Känner mig mör nu. ;)

Men nu är det mat på g och sedan lite mys i soffan med babe!! <3

 
 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

4 oktober 2012 18:25

tjohooo underbart du är tebax!!!Ja han är 1,5 år nu tiden går så fort!!Näää ingen nr 2 på ett tag,hehe..Tackar har inte haft den såå länge den nya designen;)
Jag är fortfarande nyfiken på vad du hade på g..du nämnde ngt för ett tag sedan;)

http://hummingbird.blogg.se

 
♥Sojka♥

♥Sojka♥

5 oktober 2012 12:53

Mm så gott det ser ut! :)
:) Ja det var ett tag sen. Jasså, hänt något spec? Ibland har man ju sina svackor, jag hade ju en lång en men har kommit igång med bloggen bra igen. Men jag är ändå inte den 100% som jag var innan semestern. Fattar inte varför men men.
Jo då det kunde varit värre och jag har vräldens underbaraste familj trots sömnbristen! Det har kommit bättre nätter! :)
Kram!

http://www.sojkasframtid.se

 
Vivi

Vivi

15 oktober 2012 13:11

Hejhej!
Batterierna är laddade, nu hoppas jag att de kan få mig att hålla ut ett litet tag :)

Hur går det nu med allt, det varkar som du verkligen haft fullt upp, kanske lite mycket att både träna, jobba och vara lärare ? Hoppas du kan ta det lite lugn emellanåt så att du inte blir för stressad, stress leder bara till dåliga vanor :(

Massa kramar !!!

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards