malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Alla inlägg under oktober 2012

Av malin - 1 oktober 2012 11:00


Så här är jag nu! 

...igen...

 

--------------------------------------------------------------- 



Tidvis .

 

 

tid har förlöpt
dagar har gått
månen har vandrat sin väg
genom vitt och svart och grått .

 

*

 

det har tidvis gått bra
tidvis har skakandet lagt sig
ibland har jag vaknat på morgon
och gjort det jag ska . 


*

 

det är ibland som förut
ibland har jag känt att jag duger
jag har hämtat och samlat ihop
nog med kraft att gå ut . 

 

 

 

 

************************************

 

 

Jag kanske verkar väldigt dur just nu. Men det är jag inte, inte helt i alla fall. 
Det har bara varit en jobbig septembermånad med mycket tankar och händelser. 

Men nu har jag sikte på vad jag vill göra, vad som betyder något och hur jag ska göra för att komma dit jag vill. Till det som betyder något... <3 

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards