malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 13 januari 2013

trött jag blir...

Av malin - 13 januari 2013 13:29

Ja, rubriken är ju bara förnamnet.
Veckan började toppen med skön träning och allt köndes bra. Sedan kom det lite lätt halsont på tisdagen och sedan i toradags så bröt helvetet ut i mina öron, hals och näsa och slog dessutom med sig hela kroppen i fallet. :(

Har nu legat mer eller mindre golvad i soffan sedan i torsdags och jag är fortfarande väldigt förkyld. Även om jag känner att det ändå är bättre idag.

Just nu vill jag bara bli frisk, komma tillbaka till jobbet och börja träna igen. Jag har massor att göra när det gäller träningen. Jag har ju mitt bodytoningpass på onsdagar och sedan måste jag få ihop ett indoorpass, som jag dessutom ska visa för camilla på gymmet och lära mig till den 25/1 då jag ska ha det passet. Och v.4 ska jag börja med street moves igen med, så då måste jag ha gjort nästan en hel dans till dess med. Vilket man inte för på en eftermiddag precis.
Inte alls någon stress alltså.. *suck*

Men det ända jag kan göra nu är att vänta ut förkylningen..........

 
 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

15 januari 2013 19:26

Åh hoppas du är bättre snart! Åh my god eller hur!!!Fullkomligt älskar dom böckerna! Ja eller hur jag röstar för Damon (Ian Sommerhalder) från Vampire Diaries i den rollen!!!!!Han är som gjord för den!!!!
Ja har haft underbart med långledigt och min 30-årsd dag var perfekt, har ju varit på Asia Spa, helt ljuvligt!
I sommarr blir det 30-års fest! Ni är såklart bjudna!

http://hummingbird.blogg.se

 
Halsont

Halsont

17 januari 2013 19:50

Finns ju massa huskurer som kan fungera när man är halvrisig (nu verkar du ju vara mer åt helrisig-hållet men ändå ;). Bara att googla sig fram! Jag har samlat en del på min sida om du är intresserad.. Slippa leta sig fram i djungeln liksom :)

Krya på dig!

http://halsont.blogspot.se/p/huskurer.html

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards