malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 23 januari 2013

vad är en morgon utan en morgonpromenad?

Av malin - 23 januari 2013 08:24

Lite lätt kyligt idag. Men snön på marken och frosten i träden gör att det är värt frysna kinder. :-)

 
 
Lovisa

Lovisa

24 januari 2013 19:19

Åh, vad mysigt med morgonpromenad! Själv har jag varit väldigt dålig på just promenader, men träningen i övrigt går bra =)

http://missfitforfight.shapemeup.se

 
Vivi

Vivi

24 januari 2013 19:29

Hej fina!! Just nu är jag också ganska seg med bloggen, har fullt upp med nya jobbet och abkontakt, nya jobbet tar dessutom mycket energi så man är helt slut när man kommer hem :P

Jättekul att du börjat jobba på gymmet och det är klart att de gillar dig, vem skulle inte det ;)
Hoppas renoveringen blir klart snart.
Massa kramar

http://www.missvivis.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

28 januari 2013 10:03

Uppfriskande!Vad duktig du är med all träning/jobb! Ja hehe har ganska mycket att stå i här hemma, inte en lugn sekund. Jag läste 7,5 poäng som var färdig i Dec. Har anmält mig vidare till en fortsättning men tror inte riktigt jag orkar det nu när jag börjar nytt spännande jobb på måndag;) Så får försöka fokusera på det...

http://hummingbird.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards