malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Alla inlägg under februari 2014

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med. 

Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten. 

Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut. 

Det verkar som att badrummet kommer bli klart i början på nästa vecka och så fort det är klart så kan vi flytta de stora sakerna som säng, soffa, tv och katter. 


Själv har jag massor med pärlspont att måla och en hel del spackling och slipning. Och ja, jag tar det lugnt i mellan åt. ;-) Jag hinner till och med ställa mig i köket och baka lite med, det är som terapi i själen. ;-) 


Nu har jag förmiddagen/dagen i lägenheten, tagit en skön sovmorgon och ska nu flyttpacka lite mer saker tills Johan kommer hem och vi kan fylla bilen innan vi åker till huset. 



Ovido - Quiz & Flashcards