malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Alla inlägg under oktober 2012

Av malin - 31 oktober 2012 14:32

Renoveringen i köket fortsätter. Nu är det väggarna som ska kläs med gipsskovor och i eftermiddag ska vi hämta stommar och luckor! :)
Kan ju informera om att det är riktigt tråkigt att inte ha spis, diskho eller ens en vettig kran just nu. Kylskåp i vardagsrummet och skafferiet är just nu några pappkassar på golvet..
Och måste man diska får man göra det i badrummet. Haha..

Men den som väntar på något gott.. ;)

Av malin - 22 oktober 2012 13:03

Bläääää... Det trååkigaste med att renovera! Slipningen...!
Men det måste ju göras. Det är taket som ska få sig en omgång idag.
Så här fint kök har vi just nu. :P

Av malin - 15 oktober 2012 17:05

Wiiiiie.. Nu är vi på gång med rivningen av köket. ;)
Vecka 44 kommer det nya köket. Vi har en del jobb att göra innan dess. :)

Av malin - 10 oktober 2012 10:59

Ja, idag är det en sådan där underbar onsdag!
Har börjat dagen med ett pass indoor/styrka på gymmet och i kombination med min brutala träningsvärk från i måndags så är jag rätt mör nu. :)
Så därför gottade jag mig i solariet efter träningen. Jag tycker det är så skönt att sola lite ibland, speciellt på hösten när man känner sig blek, trött och frusen.

Nu ska jag bara duscha och fixa mig lite för att sedan kila iväg på en ansiktsbehandling jag bokat in som grädde på moset denna lediga, härliga dag. ;)

Ha det gott kära bloggisar!

Av malin - 6 oktober 2012 14:10

Svettig och färdigtränad i ett varv i milon . :)

Av malin - 5 oktober 2012 19:10

En bild säger allt. ;)
Nu ska det packas upp!! (det roligaste!)

Av malin - 3 oktober 2012 20:15

Denna dagen har varit galet lång. Jobbat 08-15 (fast jag skulle ha varit ledig) och sedan direk till gymmet för dans med mina tjejer. Jag tror jag skrivit om det tidigare, att jag börjat med danskurser för 10-12 åringar. :)
Det är galet roligt måste jag säga!
Sedan har jag tränat själv, lite styrka för överkroppen och sedan ett 45 min intensiv pass indoorwalking. Känner mig mör nu. ;)

Men nu är det mat på g och sedan lite mys i soffan med babe!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards