malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Alla inlägg under mars 2014

Av malin - 2 mars 2014 11:04

Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor.

Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.)

Och samtidigt som jag var kvar på BB så flyttade min älskade sambo det sista från lägenheten till huset. Så när jag kom hem var vi inflyttade i huset men med flyttkartonger över allt. Underbar känsla det där, ingen TV och inget internet heller när det var fel på en kabel när de skulle installera det åt oss.

Men nu, 2 veckor senare börjar vi komma i ordning, sakta men säkert. Både i huset och med vår lille nye kille och hans viljor.
Och internet har vi fått in med, TV:n kommer till veckan. Å andra sidan så är det inte mycket tid över till TV- tittande ändå nu. ;-)

Nu kryper jag tillbaka in i bäbisbubblan ett tag igen och återkommer när jag känner för det.

Tidigare mĺnad - Senare mĺnad
Ovido - Quiz & Flashcards