malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Alla inlägg under december 2012

Av malin - 27 december 2012 15:59


..igen.
Några fina juldagar har det varit hos mamma och pappa men nu bär det av hemmåt igen. Saknar johan och kissarna så ska bli skönt att komma hem igen. :)

Måste förresten köpa längdskidor med nu!! Haha.. Jag och mamma var ute en sväng igår. Första gången för mig på ungefär 13 år och för mamma var det 35 år sedan hon stod på ett par längdskidor. Men det blev allt 4,5 km för oss och ingen ramlade heller! Haha..
Så nu har jag verkligen fått mersmak. Jag vill ju åka vasaloppet någon gång med så. ;)

Med musik i öronen och halvt om halvt sovande fortsätter jag nu hemmåt och hoppas ankomsten blir som planerat.

Av malin - 22 december 2012 07:09

Så fick jag mig några timmars sömn i alla fall och nu sitter jag på tåget med på tok för mycket packning och försöker somna om. (fast jag vet att jag inte kommer kunna göra det.)

Men fördelen med att sitta på tåget och inte har så mycket att göra, jag kan ju blogga. ;)
Fick även hem en ny bok på posten igår, alldeles prefekt! "Åttio dagar gul", jag får återkomma med recension senare.

Ha en fantastisk lördag kära bloggisar!

Av malin - 21 december 2012 22:52

Ja, jag borde ha laggt mig för ungefär 2 timmar sedan med tanke på att jag ska upp runt 05.45 i morgon.
Men som vanligt blir man sittande framför tvn och dessutom kommer på saker att göra hela tiden. :P
Men det är värt att gå upp tidigt när ma ska upp till Hälsingland!
Jul med mamma, pappa, syster och hela tjocka släkten. :)



Nej, som sagt: sängen var det Malin!!!!
G'natt! ^^,

Av malin - 20 december 2012 18:57

Hej igen bloggen! 

Det är länge sedan nu, men här är jag igen! 

Framför datorn, som jag sällan är nu för tiden faktiskt, men jag kan inte säga att det är därför jag inte bloggat på länge. Jag har helt enkelt bara inte haft lust.

Men så såg jag idag på min mail att jag fått några nya kommentarer på bloggen. Jag(?) som inte bloggat på så länge! Vem skriver till mig nu? Så min nyfikenhet fick mig att klicka in på kommentarerna och helt plötsligt kände jag mig varm. Så många som skrivit till mig till att börja med, men det var en kommentar som verkligen fick mig att verkligen vilja skriva ett nytt inlägg... 


"Hej fina! Ser att det var ett tag sen du postade men måste ändå lämna ett litet hej. Saknat dina peppande inlägg så hoppas du skrivet någon gång då och då, när tid finns, för ska verkligen försöka rensa upp i bloglovinlistan så inte ni guldkorn försvinner mer. Ta hand om dig! Kramar från en gammal bloggläsare ;)" 

 

Tack Pernilla!! 

 

Att läsa att någon saknar min PEPPANDE inlägg! JA! Jag peppar människor! Det gör mig galet glad. 

Kanske, jag säger kanske för jag vet ju hur jag är med bloggandet, så ska jag komma igång med lite inlägg ibland igen. :) 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards