malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 20 december 2012

Blogga igen kanske?

Av malin - 20 december 2012 18:57

Hej igen bloggen! 

Det är länge sedan nu, men här är jag igen! 

Framför datorn, som jag sällan är nu för tiden faktiskt, men jag kan inte säga att det är därför jag inte bloggat på länge. Jag har helt enkelt bara inte haft lust.

Men så såg jag idag på min mail att jag fått några nya kommentarer på bloggen. Jag(?) som inte bloggat på så länge! Vem skriver till mig nu? Så min nyfikenhet fick mig att klicka in på kommentarerna och helt plötsligt kände jag mig varm. Så många som skrivit till mig till att börja med, men det var en kommentar som verkligen fick mig att verkligen vilja skriva ett nytt inlägg... 


"Hej fina! Ser att det var ett tag sen du postade men måste ändå lämna ett litet hej. Saknat dina peppande inlägg så hoppas du skrivet någon gång då och då, när tid finns, för ska verkligen försöka rensa upp i bloglovinlistan så inte ni guldkorn försvinner mer. Ta hand om dig! Kramar från en gammal bloggläsare ;)" 

 

Tack Pernilla!! 

 

Att läsa att någon saknar min PEPPANDE inlägg! JA! Jag peppar människor! Det gör mig galet glad. 

Kanske, jag säger kanske för jag vet ju hur jag är med bloggandet, så ska jag komma igång med lite inlägg ibland igen. :) 

 

 

 
 
Lovisa

Lovisa

20 december 2012 21:21

Hej!

Ja, det verkar onekligen som att vi gjort det! Men om vi båda kommer igång igen nu så kan vi i alla fall peppa och sporra varandra.

Låter spännande med instruktör, det vill jag definitivt läsa mer om! Själv ska jag ge mig på att testa både Poledance och Aerial Silk i januari. Får se hur det går. Dessutom har jag precis pluggat klart (bara ett exjobb under ett halvår kvar) så våren och sommaren kommer nog innehålla en hel del träning och bättre skötsel av kropp och själ.

Kram!

http://missfitforfight.shapemeup.se

 
Mia

Mia

21 december 2012 08:07

Halloooo glad att hon fick "hem" dig till bloggsfären igen ;-) Goa bloggvänner vill man ju träffa lite då och då, men utan tvång och måsten.

Själv gör jag ju så nu att jag bloggar när jag känner att jag har lust, hälsar på när jag har tid och kommenterar mestadels hos dem som kommenterar hos mig. Känns bra med det beslutet hur göra för egen del, livet är liksom för kort för måsten hela tiden.

Kramar om o hälsar från husbandet, hoppas du o kärestan får en härlig jul o likaledes gott slut o nytt

http://fredthevov.blogg.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

21 december 2012 11:36

Man tackar & grymt kul att du är tillbaka "igen" ja man har änna lärt sig att du försvinner ibland i perioder;) Annars då? Något kul på gång??
Saknar dig som vanligt och hoppas du kommer kika in lite oftare nu!

http://hummingbird.blogg.se

 
Pernilla

Pernilla

27 december 2012 17:54

Åh, vad kul att läsa hihi! :) Själva åkte vi på magsjuka - så min nya bloggambition blev kort. Men som du och så många andra säger så räcker ju ett inlägg då och då gott nog. Kul att se dig tillbaka i alla fall!! Och hoppas du haft en toppenfin jul!

http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards