malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 20 januari 2014

Skylt till brevlådan

Av malin - 20 januari 2014 12:26

Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  
Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska ju fixas det med. Allt ska fixas! 

Jag hittade en så bra sida nu som man kan göra sina skyltar helt.  ------>  Skyltmax.se
Man kan bestämma storlek, text, färger, form, om man vill ha bilder, allt! 
Riktigt bra sida måste jag säga och otroligt enkelt att göra det med. Jag hatar ju när saker krånglar och är svåra att förstå sig på. 

Såhär blev min skylt som jag ska beställa från skyltmax, stilren och enkel.   


 



 
 
En plats i solen

En plats i solen

20 januari 2014 20:56

De gör mkt fint där!

javisst är det roligare med renovering när det går bra och något händer :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
ami

ami

22 januari 2014 10:42

åh tack! jag har letat en sådan här sida, så tack :D

http://twofaced.se

 
Vivi

Vivi

22 januari 2014 15:02

Hejhej! Vilken fin skylt !! Fast sådana saker kommer ni ha tid att fixa sedan, tycker det verkar som ni har en bra plan och att ni pratar om hur ni ska göra innan är jättebra, det hjälpe oss mycket !
Vissa dagar är ju sådana att ingen har ork och man är trött och lätt retlig, lätt att fräsa till då eller stressa upp sig över saker som ska göras eller är planerade. Kan man dock prata sig igenom det hela hjälper det och det är ju okej att vara trött och grinig ibland ;)
Försök bara inte vara super föräldrar för det blir ni automatiskt till ert lilla knyte <3

Behöver förresten fortf. din adress, hade velat skicka ngt litet :)
Kramar !!

http://www.missvivis.se

 
Lovisa

Lovisa

22 januari 2014 15:25

Hej!

Ja, visst är det så! Att veta att man klarat det en gång är riktigt peppande och ska jag vara ärlig så känns det inte alls lika jobbigt den här gången. Som att kroppen är beredd :)

Alla såna där småsaker inför en flytt är ju spännande och roliga att få fixa, även om det bara är en namnskylt.

Kram

http://missfitforfight.shapemeup.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 18 januari 2014 21:10

I helgen har mina föräldrar varit på besök och med sig hade de min kusin med. Så roligt att träffa dem alla 3 plus att jag får träffa syrran mer med, som trots att hon bor nära så hinner vi inte träffas så ofta ändå.  Igår bjöd mamma och pappa oss ...

Ovido - Quiz & Flashcards