malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

För oss som älskar att träna mot ett mål

Av malin - 9 mars 2012 14:15

Nu är det högtid att anmäla sig till sommarens lopp! 

Jag tänker först och främst för oss tjejer som älskar att springa (eller vi som kanske inte älskar att spinga, men i alla fall älskar att utmana oss själva och ha jäkla roligt när vi gör det!) 

Nu är det ju snart dags för Vårruset. 

Jag sprang förra året på 27 min 37 sek - det ska vi ta i år! 

Jag har sprungit en hel del sedan dess och har fått upp tekninken något nu. 
I år ska jag springa med Elin, som är en väääldigt van löpare. Hon springer typ 4 dagar i veckan och är en riktigt fighter. Det kan bli en otroligt bra sporre för mig. ;)


Vårruset är ju så bra för det spelar ingen roll vart i landet du bor, löpar tillställningen kommer till dig! Vårruset besöker 16 städer så det är bara att klicka in på deras sida här och anmäla dig till den stad du vill springa i!!



 Sedan hoppas jag på att komma iväg till Stockholm i år igen och springa Tjejmilen i september! Förra året sprang jag på precis 1 timme, så det är ett bra på att sikta på att ta i år. 
Men den anmälan väntar jag nog lite med och hoppas att Elin vill hänga med dit också. ;)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards